Covidové melouchy 1: Nepustí vás do práce? Vydělávat z domova můžete i hlavou

Práce v lockdownu

Přemýšleli jste někdy o tom, že byste rádi vyrazili s kůží na trh se svými znalostmi, dovednostmi nebo myšlenkami? Napadlo vás někdy, že by se na tom dalo docela slušně přivydělat? Jde to a v době covidové je pro to ten nejlepší okamžik. Proto právě otevíráme seriál, který vám s tímto typem podnikání pomůže.

V první vlně se to ještě poslouchalo dobře. Zavřít se doma před pandemií mohlo skutečně znamenat šanci udělat si konečně pořádek v knihách, v myšlenkách nebo v životě celkově. Skoro rok pod vládními zámky už je jasná jiná věc: Svět patří těm, o kterých mluvil Bukowski. Nelze čekat, až to skončí – je potřeba začít znovu.

Dobrá zpráva je, že to jde. Ukazují nám to nejen všechny ty restaurace, které se rychle přeorientovaly na rozvážky jídel, nebo nejeden umělec, když nám to jídlo pokorně doveze coby nový kurýr. Ukazují nám to také lidé, kteří na vlastní pěst rozjíždí podnikání, o kterém v té restauraci dříve jen mluvili s přáteli.

Pandemie totiž nepropukla v nejhorší možnou chvíli – vypukla v té nejlepší době. V době digitální.

Pochválen buď internet. V dnešní době rovnou dvakrát

Nejenže je dnes možné rozjet drobné podnikání doslova na pár kliků. Žijeme i v době, kdy lidé nutně vyhledávají internetové alternativy všeho, co dříve nacházeli v kamenné podobě. A podle toho, co vidíme u nás na SimpleShopu, to rozhodně nemusí být pouze klasické prodejny.

Online konference při karanténě

 SimpleShop vznikl primárně pro snadnější distribuci digitalizované podoby knih, která je navíc mnohem bezpečnější. Dnes nabízí možnost prodávat vlastně cokoli. Šíření myšlenek, znalostí nebo příběhů zde však stále hraje prim. A to nejen v podobě literární, ale také v podobě online školení nebo třeba předtočených kurzů.

Je vlastně tržištěm osobního rozvoje. Kapitálu, o kterém vás možná dosud nenanapadlo přemýšlet právě jako o kapitálu. Tržištěm, pro něž jste možná ideálním prodejcem.

Současným trendem je osobní rozvoj. Vydělejte na něm

Nahlédneme-li se vší diskrétností na úspěšnost projektů, které na Simpleshopu technologicky zastřešujeme, vidíme to jasně: Češi dnes skutečně využívají domácí izolaci k tomu, aby se někam posunuli.

Vedle e-booků je u nás největší zájem o předtočené videokurzy a online živá školení. V popředí je, vcelku pochopitelně, zdraví – recepty pro prospěšnější jídelníček, kurzy jógy a pilates či instruktáže fitness v domácím prostředí. Vysoký zájem uživatelé projevují o rady spojené s chovem domácích mazlíčků, o koníčky typu focení, ve velkém se zaměřují také na rozvoj profesní, třeba na kurzy prezentačních dovedností nebo IT kurzy.

To všechno je však jen vzorkem, který je vhodné brát spíše jako inspiraci pro každého, kdo má co předat. Stejně tak se můžete stát úspěšným lektorem hry na kytaru, instruktorem za šicím strojem nebo třeba online terapeutem. Můžete zde vydat sbírku básní, nebo z ní autorsky předčítat svému vlastnímu publiku. Možnosti jsou tu takřka neomezené.

Miliony Čechů sedí doma, pořádek v knihách už dávno mají a teď je popadly roupy – chtějí ten čas nějak využít (nebo se s ním alespoň vyrovnat) a internet je zrovna jednou z mála možností. Zamyslete se, jak jim v tom můžete pomoci, a začněte. Je to skutečně snazší, než kdykoli dřív.

Prodávejte svoji osobnost. SimpleShop vás podpoří

SimpleShop funguje jako webový doplněk, který je možné nasadit téměř na jakýkoliv web v podobě prodejního formuláře nebo tlačítka. Stačí nastavit pár hodnot, o zbytek je postaráno: počínaje objednávkami přes automatizovaný prodej a jeho evidenci až po zabezpečení.

V případě e-booků nabízí hned čtyři úrovně ochrany proti pirátství, včetně unikátního identifikátoru kupujícího: Na každou stránku zakoupené kopie e-booku přidává Simpleshop informace o tom, kdo přesně tento kus zakoupil, díky čemuž je v případě pirátského šíření snadné dohledat šiřitele. Každý si tak dobře rozmyslí, jestli váš e-book dávat volně ke stažení a připravit vás o zisky z dalšího prodeje – snadno byste zjistili, kdo to byl, a v případě zájmu o kompenzaci mu to jednoznačně dokázali.

Online konference při karanténě

Velmi užitečnou funkcí je pak placené členství, jehož formou může vaše publikum postupně odebírat váš obsah za pravidelný měsíční příspěvek. Prodej touto formou je na SimpleShopu vůbec nejúspěšnější.

Systém je také možné napojit na nejrozšířenější marketingové nástroje, včetně těch mailingových. Rozumí si s dominantními platebními bránami. Je přizpůsoben pro zobrazování na mobilech a tabletech.

Jednoduše řečeno, SimpleShop se postará o všechny potřebné technikálie a vy se tak můžete zabývat tím nejdůležitějším: tvorbou samotného obsahu a jeho správnou propagací. Což už je téma na speciální kapitolu – na jeden z příštích dílů, na který se v rámci seriálu Covidové melouchy můžete těšit.

Na této stránce můžete být i vy a váš produkt. Máte zájem o rozhovor? Napište nám na info@redbit.cz a my se ozveme zpátky.

Přečtěte si naše další články a rozhovory:

Radek Antl
Tento článek pro vás napsal Radek Antl, kterého celý život žene neukojitelná touha po textu, pročež píše tak často, že se to na něm podepsalo (nejenže proti světlu připomíná písmeno I, dokonce má namísto uší závorky, o čemž ovšem nerad slyší). Copywriter, kreativec a hlavní odběratel triadího Club-Maté.