Fakturujte automaticky splněné úkoly

Fakturujte automaticky splněné úkoly

Rádi si někam zapisujete úkoly? Pracujete v týmu nebo prostě chcete mít pořádek v práci?

Pak tu pro vás máme tipy na propojení dvou užitečných českých aplikací. Budete mít jasno v úkolech a navíc můžete fakturovat automaticky – takřka bez práce!

Co je to Freelo?

Pokud Freelo neznáte, tak je to jednoduchý český nástroj z města perníku (Pardubice přátelé!), kde si můžete ve menším či větším týmu zadávat úkoly, přiřazovat priority, diskutovat o nich a vést vaše podnikání k úspěchu. V praxi to vypadá třeba takto:

Screenshot Freelo

Co všechno můžete ve Freelu dělat?

Ve Freelu si můžete naplánovat a odřídit jakýkoliv projekt jako je prodej e-booků, školení, podnikání, tvorbu e-shopu, online marketing, svého potomka nebo i psaní knihy. Je to nástroj projektové řízení vhodný pro malé i větší týmy. Na své projektové řízení můžete využít:

  1. To-Do listů – seznamu úkolů, kde si můžete naplánovat jednotlivé úseky práce.
  2. Správu úkolů – ke každému úkolu můžete přiřadit prioritu i konkrétního člověka, který má danou práci řešit.
    Screenshot - todo Freelo

  3. Upozornění – u každého úkolu můžete nastavit komu všemu má chodit upozornění, ať se jedná o šéfa nebo manželku.
    Screenshot - Notifikace o úkolech Freelo

  4. Štítky – pomocí štítků můžete označovat různé fáze vašeho úkolu, udávat priority, zařazení, atd.
  5. Kalendář – nezapomeňte také zadat, kdy se musí úkol dokončit. 
  6. Přílohy – pohodlně si k úkolu přidáte doplňující obrázek, soubor nebo PDF.
  7. Fakturovat svůj čas! A jak jinak než přes naše Vyfakturuj.cz.

Co je to Vyfakturuj.cz?

Vyfakturuj.cz je český nástroj na extrémně jednoduchou a rychlou online fakturaci vyvíjený s láskou v Kolíně a přilehlých krajích.  Vypadá následovně:

Screenshot - nová faktura Vyfakturuj.cz

Pokud chcete vědět více, mrkněte na blog, do nápovědy nebo na YouTube kanál nástroje Vyfakturuj.cz.

Když Freelo miluje Vyfakturuj?

Teď si představte, že tohle dokážete spojit. V Freelu si v klidu pracujete, zadáváte, kontrolujete a vyřizujete. A taky měříte vaši práci! Měřit začnete pouhým kliknutím na symbol trojúhelníku (Play) u jakéhokoliv úkolu:

Screenshot - měření času Freelu

Když přijde konec měsíce nebo jiného fakturačního období, můžete se vrhnout na fakturaci. A tady přichází ta pravá magie. V sekci Faktury na Freelu totiž máme možnost fakturovat přes aplikaci, v našem případě Vyfakturuj.cz:

Screenshot - Automatická Fakturace Freelo

A stačí jen vložit API klíč z Vyfakturuj, který najdete v administraci Vyfakturuj, a dějí se kouzla!

Screenshot - API klíč Vyfakturuj.cz

Následně stačí jen vyplnit krátký formulář a za další 3 sekundy už fakturujete. 

Screenshot - Automatická Fakturace z Freela

Samozřejmě tohle úvodní nastavení vyplníte jednou a poté je samotný proces ještě rychlejší a automatický. Jinými slovy máte hotovo. Nemusíte nikde nic opisovat, exportovat a importovat. Prostě hotovo!

Importované faktury pak můžete díky Vyfakturuj.cz poslat Českou poštou nebo je importovat do ekonomického softwaru. 

Shrnutí v bodech

  1. Vyzkoušejte si Freelo.
  2. Měřte si odpracovaný čas ve Freelu.
  3. Propojte si Freelo a Vyfakturuj.cz pomocí API tokenu.
  4. Fakturujte pohodlně přímo z Freela na 3 kliky!

Líbí se vám to? Nám rozhodně ano a tím nekončíme. Pořád vám to nestačilo? Máme tu pro vás super návodný webinář, jak obě aplikace využít na maximum.

Přečtěte si naše další články: