Spokojená zákaznice SimpleTicket: Bára Skálová, přitahuje do životů radost

Spokojená zákaznice SimpleTicket: Bára Skálová, přitahuje do životů radost

Můžete se, prosím, stručně představit?

Zjednodušuji život hlavně ženám díky české ekologicky šetrné drogerii v mém projektu JakNaSkvrny.cz. Tohle mě baví už 12 let a momentálně jsem na pozici Safírové TOP manažerky.

Co bylo na Vaší cestě k úspěchu nejtěžší a jak jste se s překážkami vypořádala?

Nejtěžší je asi nebrat si některé věci osobně a hlavně nepředjímat. Pokud mi dává smysl to, co dělám, překážky se stanou rázem menšími.

Jaké kroky hodnotíte s odstupem jako správné?

Začít si víc vážit sama sebe a dělat věci tak, jak chci já.

Co byste naopak změnila, udělala jinak?

Nepřipustila bych si některé lidi tak moc k tělu. Jsem velká optimistka, možná někdy až naivní.
A, bohužel, někdy mi dojde až pozdě, že ne všichni mají podobné nastavení a čisté úmysly.

Co Vám dokáže spolehlivě dobít energii?

Nejvíc společnost mojí rodiny a výlety do přírody.

Poradíte čtenářům, jak do svého života přitáhnout co nejvíce radosti?

To je krásná otázka! Souvisí s mou osobní vizí. Chci, aby byly ženy spokojené hlavně se sebou, protože pak mohou udělat spokojeným i své okolí. A když vidím, jak v mém týmu rozkvétají, tak to je velká radost. Celkově si myslím, že je důležité hledat si i maličké radosti každý den.

Jak jste se dostala k systému SimpleTicket?

Pro můj tým jsem pořádala velké motivační školení a potřebovala jsem systém, díky kterému bych prodávala vstupenky a celé mi to nezabralo mnoho času. Navíc jsem chtěla mít cenu vstupenky co nejnižší, takže prostor pro nesmyslně vysoké provize tu opravdu nebyl. Obeslala jsem několik firem, které se prodejem vstupenek zabývají, ale vše bylo mimo můj plánovaný rozpočet a navyšovat cenu vstupenky jsem nechtěla. Naštěstí jsem narazila i na SimpleTicket a byla to ta nejlepší volba!

Jak jste s tímto nástrojem spokojená?

Dokonce i já, technický antitalent, jsem zvládla během relativně pár minut propojení s bankou a rozesílačem e-mailů, nastavení automatického vystavování faktur i upomínek a ještě za naprosto báječnou cenu. A to i díky perfektním videonávodům, podle kterých to musí zvládnout asi každý. A když náhodou ne, je k dispozici velmi ochotná technická podpora. Při mém vytížení – produkt k nezaplacení!

Spokojená zákaznice SimpleTicket: Bára Skálová, přitahuje do životů radost
„Běžně by to trvalo dlouhé desítky minut, ale s aplikací v mobilu, která načítala bleskurychle QR kódy a kterou obsluhovala má 12letá (!!) dcera, to byl neskutečný fofr!“

Jak SimpleTicket nakonec obstál?

Největší zkouška nás čekala v den konání akce, kdy se do předsálí najednou nahrnulo přes 100 lidí. Běžně by to trvalo dlouhé desítky minut, ale s aplikací v mobilu, která načítala bleskurychle QR kódy a kterou obsluhovala má 12letá (!!) dcera, to byl neskutečný fofr! Sami účastníci mi pak říkali, že nevěřili, že se dostanou do sálu včas a tak rychle, zvlášť, když viděli, že to má na starosti taková malá slečna.

Ještě jednou děkuji všem v SimpleShopu za tak geniální nástroj, který opravdu ušetří spoustu peněz a hlavně času a energie.

Na otázky odpovídala Bára Skálová, zakladatelka projektu JakNaSkvrny.cz, který je zaměřen na ekologicky šetrnou drogerii.

Bára Skálová - spokojená zákaznice SimpleTicket
Bára Skálová – zakladatelka projektu JakNaSkvrny.cz

Na této stránce můžete být i vy a váš produkt. Máte zájem o rozhovor? Napište nám na info@redbit.cz a my se ozveme zpátky.

Přečtěte si naše další články a rozhovory:

Jana-ulcova

Otázky pokládala Jana Ulcová, copywriterka s přesahem do práva, ekonomie a online marketingu. Když zrovna nepíše, pravděpodobně se směje, zpívá, hraje na piano, vaří nebo se učí vidět svět nádhernýma očima svých dcer.

Sdílejte